london.

Jag for till centralen från skolan efter en underbar modernlektion. Mötte Bert Karlsson på väg till t-banan och tyckte (som den äkta lantis jag är) att det var lite kul. Finaste, knäppaste boken fick följa med också. Är så galet fast.

Vi såg Billy Elliot och We will rock you som båda var sådär pirrimagen/rysikroppen-fantastiska, promenerade hela dagarna och jag hittade massa vackra, begagnade kläder att ta med hem.

En gubbe tyckte sommaren var inne redan nu och det var ganska roligt. Om dagarna åt vi fish n chips, tapas och sushi.

Världens största Apple Store fick sig ett besök för lite gratissurfning och sen var det dags att åka hem. Bästa resan på länge. Fysjutton som jag vill tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Kristin

åh, fint!

2012-03-19 @ 19:23:12
URL: http://detregnadeensommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback