vecka sjutton.

Gjorde audition och fick veta vilka stycken som ska vara med i Spektrum, vår avslutningsföreställning. Tittade på en liten men fin lägenhet på Södermalm, med trägolv och badkar. Gick i affärer en hel eftermiddag med söta vänner och spenderade sedan fyra timmar på Sturekatten, världens mysigaste café, tills personalen kom fram och sa att det varit stängt i 40 min. Såg Hugo på bio med Ina, vackra vackra film. Följde med Elli och hennes pappa till Norsborg för att sälja alla möjliga prylar på loppmarknad och kom hem tio kronor fattigare med bl.a. en himla gullig gammal klocka som numera sitter bland tavlor, vykort och affischer på väggen ovanför min säng. Hade filmkväll med Elli och Mattis, åt pizza och pratade om allt som är viktigt just nu. Uppträdde i Studio 4 på Dansens dag, balett i flamenco-kjolar, klurigt men kul.

Långhelg. Ikväll är det valborgsknytis hos Matte. Så jäkla bra.

Fann förresten Hanna Lindbergs äldre look alike i Hugo.Himla coolt, tyckte jag.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Hanna Li

Är det mig du menar eller har du lärt känna fler Hanna Lindberg i det sista? :) Hoppas du har det bra fina du!

2012-04-30 @ 20:30:30
URL: http://penne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback