hej hej hallå dagboken.

Mycket har hänt sedan sist. Mycket fint. Har gått och blivit med skola, den bästa av dem alla. I höst får jag kalla mig yrkesdansarstudent på Balettakademien i Stockholm. Ringer vackert i öronen tycker jag. Väl tillbaka i Bollnäs har jag spenderat nästan alla mina dagar i caféet på Träslottet. Så himla bra arbetsplats. Igår kom hela familjen Skalberg förbi och åt godsaker, drack kaffe ur olika stora koppar och tittade på utställningarna. Sommarmysigt som sjutton.

Lördag. Första lediga dagen av tre. Inledde med joggingtur och lite hemma-styrketräning, fortsatte ned på stan för kusinkramar och loppmarknad, och avslutar med att laga sushimiddag till familjen. Imorgon kommer bästis hit, vi packar picknick-korgen och far upp på Bolleberget med Es09s största turturduvor för att fira sommaren, livet och deras student. Hejja lov! Hejja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback