göteborg.

Felix är i skolan medans jag ligger under täcket i soffan och lyssnar på regnet. Det smattrar mot takfönstret här i den fina lilla ettan med balkong och får det att kännas sådär extra svårt att kliva upp.

Igår följde jag med till BA, kollade på hans klasser och kände att fysjutton vad jag är redo för skolan igen. Det kröp i kroppen men visst var det roligt att träffa alla och dessutom vet jag nu mer säkert än någonsin att jag SKA börja steppa. Efteråt gick vi på The girl with the dragon tattoo som var bra och liksom kändes mer i magen än den svenska versionen. Och så åt vi på McDonald's till Felix enorma lycka.

Om några timmar kommer han hem, då ska jag ha hunnit plugga färdigt till uppföljningsprovet som är på jobbet imorgon. Det går nog lättare om jag sätter igång Vänner i bakgrunden. Ja, så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback