andra veckan.

Vi har hängt på Fåtöljen från morgon till kväll, diskuterat livets alla sidor och skrattat så vi fått ont i magen. Vi har dansat och jag älskar Vals lektioner mer för varje dag. Det är mitt ljus, där jag måste pressa mig så hårt att ingenting annat spelar någon roll. Vi har köpt flygbiljetter till Spanien-resan som blir i Augusti och jag har börjat fylla i ansökningsblanketter. Planering, förväntan, pirr i magen...

Dags att fara till jobbet. Det blir en full helg det här, med flashmob-rep och nattarbete. Fast gratis träningspjucks, byxor, topp och tröja gör det rätt värt för en fattig student. Och så är det kul förstås, nedrans vad kul vi ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback