studiedag/våffeldag.

Jag fick sovmorgon. Jag fick träffa Anton, köpa glass för att fira nästan-våren och skratta massor. Jag fick äta dundergod middag med Peter och Hugo på braaste restaurangen och lära mig bl.a. att sångaren Bob Sinclair (som har samma efternamn som Hugos doktor) faktiskt stavar sitt namn Sinclar, vilket är mycket intressant fakta. Jag fick bli bjuden på goda våfflor och kakor hos Sara dagen till ära, titta på hennes jättefina lägenhet och poppa musik. Jag fick gå till Tranan från Blomkransen i högklackat, utan att halka en enda gång på isen. Jag fick träffa fina personer och dansa natten lång med mina vänner. Jag fick bli buren hela vägen hem till Blomkransen på Felix rygg för att mina fötter gjorde ont, bästaste bäste. Jag fick den finaste dagen på länge, från början tll slut. Tack till alla som bidrog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback