en dag som denna

Drog med Hobbe på Power Yoga som visade sig vara inställd, sadlade om för Zumba och ägnade följande timme åt frenetisk rumpskakning! Oh my... Ibland tror jag att jag är i bättre form än jag är, men så spräcktes väl den bubblan redan igårkväll? Nåja, vidare vidare...

Ansökningsblanketter till diverse intressanta utbildningar är utskrivna, ett stort steg i rätt riktning. Hälsoundersökning inbokad till på fredag och personbevis efterskickat - Dubbelcheck där. Just nu skulle jag bara vilja klappa mig själv på axeln och säga, bra jobbat idag Nea. Tack så mycket.


Kommentarer
Postat av: Peter

Men visst var det kul med Zumba? :)

2011-02-01 @ 23:26:35
Postat av: Nea

Absolut, särskilt salsan!

2011-02-02 @ 07:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback