hjärtedagen

För att det är Alla hjärtans dag och jag tycker så himlarns mycket om henne.

Fröken fick sig lite skönsång framförd av två utomordentligt duktiga elevrådsrepresentanter och höll på att skämmas ihjäl, Es08 skrattade högt. Teaterrep varvat med dans mest hela dagen. Fint arbetsintyg anlände på posten och mitt personliga brev är färdigt och klart liksom personbevis, hälsointyg och nästan alla ansökningsblanketterna... Det tar sig minsann! Fira dagen tänker jag göra med att släcka lampan innan elva. Sjunger fint i mina öron. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Guttan

Men go du är kära kusin! Bästaste av dom mest bästaste som är bättre än dom som är awesome! PUSS! :-)

2011-02-15 @ 21:52:33
URL: http://guttelvikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback